090208 söndag

Ja, idag är det söndag. Vi hade besök av några kompisar som lånat skidor av oss. De hade med sina hundar som är av rasen Amstaff. De är verkligen jättefina! En av dem har något smalare och längre nos och huvud än vad rasen egentligen ska ha vilket gör henne mycket sötare! Och så har hon ett stiligt "sköld"märke på rumpan. Vitt på svart.
I morse gjorde jag mina läxor och pluggade lite inför prov i kommande veckan. Jobbigt men det måste göras!
Senare ska jag visa ett te som jag köpte i Berlin. Det är jättefint!
Kramar!!

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback