Vecka 36. Måndag

God morgon bloggen!

Ny vecka, nya tag!
Den här veckan är ganska fullbokad.
Måndag:
Skola till 15:20.
Där efter stan med mamma.
19:00 träning.




I skolan då. Jag ska försöka få min kompis fixa fram en grej som de har på hennes skola som jag sedan ska föra till vår skola. Jag ska jobba för det och verkligen få igenom det för jag tror verkligen på det. Bara för att göra skolan lite bättre! Göra det lättare för både elever som lärare. Vad har man annars elever till?
Men vad det är får ni inte veta nu!

I eftermiddag ska jag göra ett nytt försök på shoppingfronten. Jag och mamma ska åka till stan tillsammans och kolla in de jeansleggings jag skrev om. Kanske kan jag lura henne att köpa något till sig också! (Det är du minst sagt värd mamma!!!)

Men först av allt. Skola.
Kram


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback