Vad ska jag ha på mig?

God morgon!
Jag kan knappt stå upp. Det känns inte kul att behöva gå up tidigt nu. Tungt!
Men men, hoppas att det blir en rutin snart!

När jag vaknar är min ständiga fråga: Vad ska jag ha på mig?
Jag kan inte lägga fram kläder kvällen innan. Jag får ingen känsla vad som passar och inga ideér alls. Väldigt krångligt och opraktiskt! När jag vaknar provar jag hela garderoben innan jag bestämmer mig och det tar tid! Onödig tid som  jag egentligen kan ta vara på.
Nåja, nu måste jag ju faktiskt komma på vad jag ska ha på mig idag. För det har jag inte gjort än...

Kram

Kommentarer
Postat av: Julia

Men det blir till slut jätte fina kläder. Det har du bevisat gång på gång! <3 <3

2009-08-21 @ 18:50:43
URL: http://jullansblogg.webblogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback