I'm back in town

Var ska jag börja?
Jag vet att jag inte har skrivit på sisådär tre veckor. I alla fall ett vettigt inlägg...
Nåja, jag var ju som sagt först på fotbollscup i Göteborg. Bland det roligaste jag gjort, helt klart! Där efter flög jag ner till Spanien där min familj väntade! De åkte er när jag åkte till Göteborg.
Gothia var som sagt en sjukt rolig vecka och jag längtar till nästa. Hoppas att den kommer!
Spanien var snäppet bättre som semester. Vi, syskonen, vindsurfade. Vi solade och badade, shoppade, åt glass, promenerade och mycket mer. Det var en helt underbar semester och på väg hem bilade vi genom Spanien, Madrid, Bilbao och sedan sista stoppet i Amsterdam.
Amsterdam - en väldigt mysig stad men även den har sina nackdelar. Det är hejdlöst mycket cyklar och kanalerna och husen som ligger omkring är helt gudomliga! Majoriteten av människorna i centrum vi stötte på hörde inte till de normala. Det var väldigt underhållande att sitta på en servering och kolla på förbigående och även lärande!
Igår kom vi hem vid fyra och klockan nio samma morgon åkte jag till min vän, Josefin, för att åter åka till Göteborg. Jag börjar och avslutar sommaräventyret i regniga, gråa Göteborg. Denna dag för att se, ingen mindre än Madonna. Jisses, vilken fart! I två timmar sprang, hoppade hopprep och sjöng hon oavbrutet. Häftigt! Vi stod nere på planen och kunde komma ganska nära! Väldigt lyckat!

Bilder från alla möjliga ställen i Europa kommer!

Salta


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback