Allmänt...

God morgon!
Dagen börjar med en härlig frukost och kvart över tolv idag ska jag och mamma gå på bio och senare ikväll ska vi på en liten, liten konsert. Min syster ska för första gången spela där och det ska verkligen bli roligt att se!

Affärerna har så himla mycket fina saker nu och jag vill köpa nästan allt! Men i höst har jag bestäm att spara alla pengar! Dra in på godis, inga onödiga klädköp och jobba ihop endel slantar på ett eller annat sätt! Jag får se hur länge det håller men hoppas och försöka kan man ju alltid göra!

Nu måste jag bara maila min gamla lärare om hjärtat jag skrev om igår. Hur otroligt bra det är!

Kram

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback