Sydamerikaner på middag

Hej på er!
Skriver bara en update av ikväll. Det sitter massa gäster från Sydamerika just nu och äter middag hemma hos oss.
Farmor, som jobbar med kor, har då bjudit hit dem till Sverige från Sydamerika.
Väldigt roligt att få visa dem vårt land men ja, helt impad av Sverige är jag inte men det tror jag gäller alla människor. Andra länder är mer spännande helt enkelt!
Nåja, nu måste jag nog gå upp och prata med dem lite. Bra träning när det gäller spanska!
Men mest gör jag som min syrra sa, "Le och ser glad ut, då klarar man sig långt!"

Kram

Kommentarer
Postat av: bigmarmor

<hej. hon är inte dum den lilla heller!!!!

Hoppas ni hade trevligt med gästerna.

Jag får väl träffa farmor när dom andra

har åkt hem. Gillade dom maten? Kul. Sov gott.

2009-08-26 @ 02:02:58
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback