Skolfotografering

God morgon!

Nu på morgonen är det först spansklektion som gäller och där efter skolfoto....
Jag tycker det är så svårt med skolfoto. Jag vet inte hur uppklädd jag ska vara eller om det räcker med min rosa snygga skolmunkiströja. Den är ju bekvämast!
Vi kommer ha id-brickor som vi får senare i höst och det är de individuella fotona som ska vara på dem så att vem som helst kan se. Det gäller alltså att bli riktigt bra! Det får ta 10 min om det så ska behövas men bra måste man ju bli. Vem vill gå runt med en bild där man halvt blundar eller liknande?

Men nu måste jag ladda med frukost. En lång dag framför mig!
Kram


Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

sv: jo precis ibland harman helt enkelt inte tid för bloggen:I



jag har lagt till dig på bloglovin också:D



allt bra med dig idag?:D

2009-08-28 @ 02:59:57
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback