Paparazzies kan vara ett behov

Medan jag städade här tänkte jag slänga massa tidningar men jag tog fram en ELLE och tittade lite i den. Ett uppslag handlade om att man kunde köpa en dags kändisskap eller bara en haltimme. Att man för 4 000 kr kunde få en haltimme av paparazzies som trängdes och skrek ens namn.
Jag undrar om någon kan vara så desperat av att vara kändis. Kan behovet vara så stort att man betalar 4 000kr för att få vara "världskändis" i en haltimme?
Jag tycker det hela låter patetiskt. Man betalar en förmögenhet för att åka och spela en teater tillsammans med människor som jobbar med att vara låtsas paparazzies hela dagarna. Istället kanske man kan unna sig något annat lite mer äkta?



Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback