Michael Jackson 51 år

Hej bloggen!

Idag är det som ni kanske alla vet Michael Jacksons födelsedag. Han hade blivit 51 år. Inte mycket!
Jag tror att han var med på att ta en överdos eller tog det själv. Inte att han blev mördad. Att han också skulle få en sjukdom som gjorde honom vit är inte särskilt sannolikt! Jag tror att han opererade sig eftersom man inte kan se något spår alls efter hur han såg ut när han var liten. Vissrligen finns det en sjukdom då pigmentet försvinner men inte jämnt, samtidigt över hela kroppen.
Jag har ett stort fan av honom boende hos mig hela helgen. Min kompis och hennes lillebror sover här. Mycket trevligt!




Halva familjen åker ut i skogen snart men jag, min bror och min kompis stannar hemma för att göra läxor.
Jag känner mig också lite sjuk. Kanske fått grissjukan... Men jag känner mig redan bättre än igår!

Nej, nu måste jag sätta igång!

Kram


Kommentarer
Postat av: Julia

Du får inte ha gris sjukan!!! du måste kunna simma med mig på onsdag! <3<3

2009-08-29 @ 20:38:11
URL: http://jullansblogg.webblogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback