Kartan kan överraska!

Idag vaknade jag klockan 10 och såg ett sms att jag skulle vara på fotbollsplanen kvart över 10. Det blev lite stressigt men som tur var var pappa vaken och skjutsade mig så att jag hann i tid.

Dagens planer, av det som är kvar, är en läxa som jag måste fixa och så ska jag kolla upp ett telefonnummer och några småsaker. En rätt lugn dag med andra ord.

Vet ni att jag fick veta var Canarieöarna låg igår... Jag har blandat ihop dem med Azorerna och trott att C:öarna ligger utanför Portugals kust. Nåja, resten av kartan har jag hyfsad koll på men ibland är man helt ute och cyklar!


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback