Effektiv städning

1 timmes effektiv städning trodde jag skulle räcka! Men ikke. Det tog ca 2 timmar att städa, inkl. dammsugning, spegel- och fönstertorkning samt dammning och gardeborbssortering. Hm.... kanske kunde jag gjort det något snabbare men att stressa när man städar blir inte kul! Att få städa i egen takt, tänka och komma på finnurliga lösningar på saker och ting är mycket mer rogivande. Jag kännner mig på riktigt bra humör nu!
Vi väntar besök som kommer vilken minut som helst.




Bloggar senare!
Jag måste bli bättre på det nu! Skärpning!

Kram


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej, vad ska du göra ikväll ? Jag och Anna ska kolla på film hemma hos henne, och kanske sova i hennes båt. Vill du följa med ? Ring mig, eller Anna !

Älskar dej, puss <3

2009-08-17 @ 16:43:28
URL: http://josefaines.blogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback