Bloggrutin

Nej, bloggrutinen sitter inte kvar efter min långa semester. Men den kommer tillbaka!

Just nu färgar jag ögonfransarna. Jag har epilerat benen och när jag är klar med färgningen ska jag ta ett fotbad, fila fötterna och göra iordning naglarna. En dag för mig själv passar utmärkt en dag som denna när regnet öser ner utanför fönstret.
Det vid sådant här väder det är svårt att uppskatta Sverige. Det är mer än mycket jag längtar tillbaka till Spanien, till saltvattnet och solen. Men en egodag är inte helt fel heller. Man känner sig otroligt fräsch sedan!

Bilden lånad av http://martinajones.blogg.se/.
Kram


Kommentarer
Postat av: Viktoriae.blogg.se - En må bra blogg med självkänsla & positivt tänkande

vad läskigt, det hade jag aldrig vågat göra!

2009-08-11 @ 22:12:52
URL: http://viktoriae.blogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback