Back to school - like thousands

Ja, första skoldagen även för mig som för tusentals andra.
Vi slutade klockan 10 så det var verkligen lagom start! Massa papper, information och några nya intryck.
Precis innan lovet såg det ut som om vi skulle sitta nya i ett klassrum med några kompisar från klassen vi var i våras splittrad till nya klasser. Som tur är slipper vi den nervositeten och den oron det medför. Vi sitter tillsammans med våra klasskompisar vi gått med, än så länge, 2 år och nu börjar vi vårat tredje tillsammans. Trygga och säkra i oss sjäva känns det faktiskt bra!
Imorgon är det enligt nya schemat. Jag kommer träffa nya lärare vilket ska bli jättekul!


När vi slutat åkte jag och några tjejkompisar från klassen in till stan. Här går vi bakom Stadhuset.
Visst är Stockholm vackert? När det är sol och glada människor är det underbart!

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback