Äckligaste filmen någonsin!

Shopping..... Hm.
Idag köpte jag en jättefin kjol och en vit tröja. Kunde inte låta bli!
Nåja, vi såg Brüno. Fy fan vilken äcklig film! Den kommer jag aldrig att rekommendera! Visst var den rolig mellanåt men nej! Den går bort helt och hållet!

Imorgon börjar skolan igen.
Vi ska vara i skolan kvart i åtta för en minnesstund för en mycket omtyckt lärare som gick bort under sommarlovet. Väldig, väldigt sorligt!
Innan man går på sommarlov säger man inte hejdå särskilt noga. Jag kommer ju tillbaka om 10 veckor tänker jag men så dör någon och det blir verkligen inte som man kunnat föreställa sig. Läskigt!

Men det är bra att de har en minnesstund!

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback