Nya jeans och våren är tillbaka

D.Brand Cali

D.Brand Cali

Jag måste köpa ett par nya jeans! Mina börjar rasa sönder helt och det är inte snyggt! Inte för trasiga! Jag ska i alla fall satsa på ett par ljusa jeans nu i vår! Det är så snyggt och passar till vårens färger! Julia, min kompis, hade ett par skitsnygga från Gina Tricot som jag ska prova! Dessa jeans på bilderna är också snygga men lite för grå!
Nu har våren i alla fall kommit tillbaka och jag ska till Gammla stan och leka turist och sedan fika på ett café med Jossan och Julia.  Roligt va?!
Blooggar senare!

Kram
~Salta~

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback