Fredag

Hejsan!
Jag vet inte hur jag ska beskriva vädret idag. Det är så sjukt underbart att det inte finns ord på det! Det finns verkligen inget bättre väder än detta. Idag när jag skulle hem från skolan och jag satt och väntade på bussen blev det så varmt i solen att mina svarta jeans brändes.
I morse klockan 06:00 gick jag utanför dörren med min hund och sprang bort till idrottsplatsen och tog ett varv där. Solen sken och det var så otroligt härligt. Fåglarna kvittrade, jag var på glatt humör och likaså hunden. Han hittade en papperskartong och rev sönder den i 1000 bitar. Det var en värmande känsla att se på honom, Bruno, att han var så glad att komma ut. Frisk luft och agh..... härligt!


Jag =P


Bruno


Grävde i längdhoppsgropen.


Nya strumpor från Kapahl. Söta va?





Ikväll ska jag sova i skolan. Mina kompisar har inte vetat att jag ska vara med förrän idag. Hur många timmars sömn det kommer bli är jag osäker på. En sak jag kan konstatera är att det inte lär bli många. Men kul ska det bli i alla fall!
Tar bilder under kvällen-natten-morgonen och lägger upp dem imorgon.

Kram
~Salta~

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback