Tillbaka på träning innan jag vrickade foten

Hallå!
Tidigare ikväll var jag på min första träning sedan två veckor tillbaka. Skönt att vara tillbaka efter att jag varit sjuk tänkte jag och sedan vrickade jag foten. Rejält! Jag känner mig handikappad nu. Som jag skrivit förrut är det när man är sjuk/skadad som man känner hur skönt det är att vara frisk! Foten är lindad så jag hoppas att det ska gå över om några dagar. Jag som ska åka skidor på trosdag, får se hur det går!
Imorgon var det tänkt att jag och mina kompisar skulle träna men det går ju inte så jag bjöd hit dem istället. Enklare så då jag knappt kan gå.

Sov gott!
Kram
~Salta~


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback