Söndag

Inatt har jag sovit mer än jag gjort på länge! Ca 12 timmar faktiskt! Jag var som en zombie igår efter att jag dygnat i skolan. Det var superkul och det var full fart hela tiden. Läraren, matteläraren, som anordnade det hela spelade basket med några elever från ca 05:00 - 07:00. Helt sjukt! Jag och Jessica gick ut på skolgården klockan fyra och då höll solen redan på att gå upp. Himmlen var ljusblå i väst och i öst var den mörkblå och det var makalöst vackert!
Igår, efter vi lämnat sovsakerna hemma, gick vi till Drottningholm. Vi köpte varsin glass och sedan dog vi på gräsmattan. Helt slutkörda. Vi sov i ca 1,5 timme och mina vader låg i solen och var ganska brända! Men.... jag tar på lite Aprés Soleil och allt blir bra!

Bilder kommer senare!
Nu ska jag titta på en film jag och en kompis gjort för tre år sedan. Roligt med lite äldre saker att se tillbaka på!

Kram
~Salta~


Kommentarer
Postat av: big marmor

jättekul att veta. Trodde du sovit ett helt dygn.

Passa på och bränn på resten idagens kanonväder.

Ha kul. Kram

2009-04-26 @ 13:24:08
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback