Onsdag

Svejsan!

Onsdag. Vad tänker ni på när ni ser onsdag?
Jag tänker på att jag har klarat halva veckan och att det imorgon, torsdag, bara är två dagar till helg. =D
Imorgon ska jag till mormor och jobba och jag undrar vad det kan bli! Sedan är det Valborgsmässoafton. Jippie! Jag ska till en kompis och gå till brasan som ligger vid en strand. Mysigt va? Och sedan ska jag sova över hos henne så jag hoppas att jag inte tvingas dygna. Jag har alltid så svårt att hålla mig vaken och dagen efter är jag som en zobie! =P
Nåja, en dag kvar att klara av. Vi jobbar med ett stort projekt på NO-lektionerna just nu och några veckor frammåt och det är krångligt kan jag säga!
Nej, ska börja gå till bussen nu.

Kram
Salta

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback