Hej hopp!

Hej hopp!
Idag ser det ut att kunna bli finfin väder. Me like!!
Jag ska åka till skolan lite tidigare idag för att se en talangjakt som utförs av eleverna på skolan. Undrar vad de har för talanger.
Måste bara berätta om igårkväll. Jag har ingen mottagning på min telefon i mitt hus mest hela tiden, jag smsade med mina kompisar men ingen svarade så att jag gjorde något annat och så fick jag ett sms och medan jag skrev det smset fick jag tre till och medan jag svarade på de andra kanske jag fick fem till. Haha, det känndes som om min telefon plingade hela tiden. Roligt.

Nu måste jag gå!
Kram
~Salta~

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback