God morgon?

God morgon!
Eller, kan man kalla det morgon?!
Jag har nästan pjamas på mig fortfarande. Idag är ingen finkläddag! Bara en slappdag framför TVn.
Jossan gick precis hem och nu är bara Julia kvar. De har sovit här och det har varit jättemysigt! Vi låg ute igår på studsmattan och tittade på stjärnorna när det plötsligt prasslade i buskarna och helt plötsligt sprängdes en smällare precis bredvid oss. Gissa om vi blev rädda! Alla tre skrek och min brorsa och en killkompis till mig stod bara och skrattade. Kul, kul. Efter en stund kännde jag på mig att de skulle göra det en gång till men jag tänkte att då kommer jag ju inte bli rädd. Haha, visst. Jag skrek lika mycket den gången också! Men roligt var det!
Mamma kom ut med nybakade bullar och det var ju inte fel!
Igår gick jag i shorts och T-shirt. Kan det bli bättre i april tro?! Nja, tydligen inte. Idag klan man ju inte säga att vädret är bra!
Nu måste jag vara lite social igen så ha en bra grå dag!

Kram
~Salta~

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback