Björnrike

Hej bloggen!
Nu är jag i Björnrike. Ja, vädret är dimmigt och blött så mamma, jag och min lillasyster har åkt längdskidor. Det var inte min grej kan jag säga! Jag åkte tre kilometer och sedan gick jag med stavar två kilometer när mamma och syrran fortsatte på skidor.
De har en shop intill skiduthyrningen och mamma bad mig prova ett par rejält tajta svarta byxor, nästan jeanstyg. Jag funderar på att köpa dem... kanske. De var billiga i alla fall! De är mer som leggings än jeans men snygga var de!

Jag har försökt att mobilblogga men det har bara gått en gång och det inlägget tog jag bort. =P
Jag ska fortsätta försöka få det att fungera!

Kram
~Salta~

Kommentarer
Postat av: karin

heej :)

jag tror att jag har varit i björnriket.. ligger det i sälen eller ligger det nära vemdalen? i sådant fall så har jag varit där <33

Puss

2009-04-11 @ 23:04:31
URL: http://karinthornqvist.blogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback