Barn

Åh va barn kan vara gulliga!
Vanligtvis brukar inte barn intressera mig så mycket men ibland är de allt gulliga! Som till exempel idag när min tvååraiga kusin var här (återvände =P). Hon är ganska sen med att börja prata men det kommer endel ord och när hon satt i bilden bredvid mormor var hon missnöjd och ville ha godis. Vi sa då att det var "mutgodis" då hon inte gillar att åka bil och därför var missnöjd. Och därefter upprepar hon nöjt just "mutgodis".  Haha, det lät väldigt roligt då hon inte pratar så bra annars.

Salta ♥

Kommentarer
Postat av: Juice

ehm, Micka... Jag trodde inte du gillade barn så mycket.. Eller är det bara när dom är äldre ? <3

2009-04-29 @ 22:00:12
URL: http://jossans.webblogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback