090423

Hejsan svejsan!
Idag har jag varit på Coop Forum och köpt lite saker med en kompis. Jag kan tyvärr inte säga vad då jag vet att mina kompisar läser min blogg. =P Återkommer till det senare i veckan.
Idag fick jag se återstående terminsplanering och det är skönt att se att det bara är ca 2 eller 3 helt vanliga skolveckor kvar. Annars är vi lediga väldigt mycket och det är det som är underbart med vårterminen. Det känns lätt men det kommer bli tressigt då vi ska göra mycket på kort tid. Nåja, snart är det sommarlov och det är bara att kämpa på!

Sol! Visst är sommaren bäst!


Kram
~Salta~

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback