090407

Hejsan!
Idag var det ännu en dag i solsken som jag tillbringade tillsammans med Mattias och Julia. Vi hoppade studsmatta, gjorde smoothies, spelade Wii och hade väldigt roligt! Mattias läste min blogg och såg att jag skrivit att jag ska åka skidor på trosdag. Ja, jag undrar också vad det är för dag men det är en dag jag har uppfunnit faktiskt. Det är en hemlig dag som kan vara vilken dag som helst. Det kan man skriva om man inte har bestämmt sig. Nej, seröst så var det ett slarvfel. Men det blev roligt!
Imorgon bitti ska jag åka iväg till en Gina Tricot, vet inte vilken, och införskaffa ett par ljusa jeans. Om de passar vill säga men det hoppas jag att de gör! Imorgon åker jag också till Björnrike för att åka skidor vilket jag inte tycker ska bli så kul. Det är ju vår och jag vill stanna med den! Men.... den lär bli längre än bara under påsklovet!

Sov Gott!
Kram
~Salta~


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej hopp glad påsk eller nått

2009-04-08 @ 00:37:37
URL: http://experienceno1.blogspot.com
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback