090402

Hallå!
Idag VAR der vår! Solen sken och jag ville bara ut hela dagen!
Imorgon är det fredag, sista dagen innan påsklov. Helt underbart och jag har hela lovet bokat. På onsdag åker pappa jag till Björnrike och ska vara där till söndag. Mamma och mina syskon är då redan där. De återstående dagarna ska jag tillbringa med kompisar. Vi ska t.ex. sporta, spaa, vårpicknick, filmmarathon, shoppa och fika. Är det inte underbart?!


Efter skolan idag hade jag kompisar hemma och vi hoppade studsmatta. Jag hade klänning och strumpbyxor men var ändå tvungen att ta av mig min kofta för att det var så varmt ute! Det gör man ju gärna, vad som helst för att känna att det snart är sommar!! Vi gjorde jättegoda smoothies och promenerade med hunden i vårsolen. Det kan inte bli bättre!

Nu ska jag gå och lägga mig! Vill att det ska bli fredag så jag kan träffa mina underbara kompisar!!! Men först måste jag ju handla kom jag på! Imorgon tänkte jag antingen göra Kokospannkakor eller Vaniljpannacotta. Fira fredagen och våren!



Kram
~Salta~

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback